Eszeveszett blogoldalam

Töréntek dolgok. Történnek dolgok . És ezekről mindig más jut az eszembe.

Friss topikok

  • nono: helló (2008.05.22. 15:37) Gladiátorképző
  • bree: Szija! Na, milyen lett a nyelvvizsga? Hallottam,h túl vagy már rajta. :) (2008.04.03. 14:38) Körvonalazódik
  • bree: Talán azért könnyebb leírni a rosszat, mert attól meg kell valahogy szabadulnunk, ha a jót mondju... (2008.02.26. 23:15) Mostanában
  • Sosi: Hűűű, pont ma volt hasonló élményem. Be akartam gyújtani a gáztűzhelyen az egyik rózsát h csinálja... (2008.02.22. 15:37) Olyan olvadtnak tűnnek a hajvégeid!
  • labiniko: Kedves Ken! A "függőség" oldaladra ma már írtam, de nem tudom megállni, hogy ide ne másoljak egy r... (2008.02.16. 22:39) Most már késő kétségekbe esni

Linkblog

HTML

Colorblind

2008.02.12. 14:00 | Ken | Szólj hozzá!

Zene: Counting Crows - colorblind

Láttam egy reggeli műsort. Beszélgettek a tökéletességre való törekvésre, és hogy, hogyan lehet átesni a ló túloldalára, amikor is már önzővé válik az ember. De a legfontosabb az, hogy tudni kell mi a tökéletes.

    Dolgoztam ám mostanában, és dolgoztam, megfáztam, megfáztam, megfáztam, és ötödjére pedig hazamentem. Leléptem a munkahelyemről, mert nem bírtam dolgozni.
    Nagyon rásokkolódtam arra, hogy mennyire ki vagyok szolgáltatva a testem működésének. Komolyan mondom lélekben is megtörtem. Nem tudom hova tenni a dolgot, mert 4 éve voltam utoljára a háziorvosomnál! (Üzemorvost nem számolom...) Akkor nagyon fájt a torkom, és nem kezdett el gyógyulni két napig.
    Bemegyek a rendelőbe reggel, sietve.
    Elmesélem az ismeretlen doktornőnek, hogy milyen kínokat éltem át...
    mármint, egészségügyi panaszaimat mondom el neki.
    Persze ő türelmesen meghallgat mielőtt megvizsgálna.
    Kicsit talán zavarodott voltam a betegségtől,
    és voltak kommunikációs problémák.
    hátakkor póló le, nyitott szájjal sóhajtás.
    Szerintem arra várt, hogy elköhögjem magam,
    de ilyen sokáig még soha nem kellett sóhajtoznom!
    Diagnózis: megfázás, gégehurut.
    Na mondom fasza. Én meg annyira kivoltam a tünetektől,
    hogy azt hittem végem van.
4 év után ide jutok. De miért?!

Vagy azért, mert sűrű ködbben kellett összeraknom egy 8 méter magas 30 tonás vas tetején, 2 méter 80 cm átmérőjű, és egy 4 méteres 40 cm átmérőjű Y-elágazású, acélcsőből készült fúrási iszapkifolyót.
szerszám: 5 kilós kalapács, 70-es ütőkulcs,, csörlő.
Persze kell hozzá más is de az szakmai titok:-) 
A legjobb az az egészben, hogy ott fent kell dolgoznod,
Ahol a világon semmi sem áll az ember kezére.
És hát nem 5 perc alatt lehet összerakni...
El kezdtem izzadni 0 fokban és ködben kb másfél óráig.
Később acélhengereken pihentem meg.
A fűtött pihenőhelyen meg olyan dög meleg volt,
hogy nem lehetett megmaradni nadrágban meg pulcsiban.

Vagy azért lettem beteg, mert nem szívtam egy hétig.
De valamelyik biztos!!!!

Legalább kipihenem magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kenpot.blog.hu/api/trackback/id/tr42336273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása