Eszeveszett blogoldalam

Töréntek dolgok. Történnek dolgok . És ezekről mindig más jut az eszembe.

Friss topikok

  • nono: helló (2008.05.22. 15:37) Gladiátorképző
  • bree: Szija! Na, milyen lett a nyelvvizsga? Hallottam,h túl vagy már rajta. :) (2008.04.03. 14:38) Körvonalazódik
  • bree: Talán azért könnyebb leírni a rosszat, mert attól meg kell valahogy szabadulnunk, ha a jót mondju... (2008.02.26. 23:15) Mostanában
  • Sosi: Hűűű, pont ma volt hasonló élményem. Be akartam gyújtani a gáztűzhelyen az egyik rózsát h csinálja... (2008.02.22. 15:37) Olyan olvadtnak tűnnek a hajvégeid!
  • labiniko: Kedves Ken! A "függőség" oldaladra ma már írtam, de nem tudom megállni, hogy ide ne másoljak egy r... (2008.02.16. 22:39) Most már késő kétségekbe esni

Linkblog

HTML

Mostanában

2008.02.26. 10:12 | Ken | 1 komment

    Könnyebben leírom a megrázó dolgokat, mint a kelemes melegséggel és elégedettséggel elárasztó dolgokat. Igen elégedettséggel. Jól választottam. Igaz még mindig nem élek minden lehetőséggemmel. Valamiért tudatosan visszatartom magam, de elkezdődött valami ami remélem nem ér csúfos véget.
   Az eszem  azt diktálja: Készülj a rossz időkre, mert innen már csak lefele vezet az út! Tele van a tököm ezekkel a gondolatokkal. Tapasztalataimra hagyatkozva megvétózom azt, ami belém ívódott, a zsigereimbe fészkelődött. Minden egyes pillanatban ott van, és befolyásolja , hogy hogyan éljek. Miután kezdtem megismerni a természetét, tudtam csak érezni mennyire hátráltat mindenben. Ami a legnehezebb volt az az, hogy végül is ezekkel a dogmákkal éltem egész eddigi életem. Ha visszanézek nem látok semmit, amit magamra szedtem volna a világ mocskából. Mind halljuk ismerősöktől, médiából, netről, mennyire borzalmas dolgok történnek. Többen ezt meg is tapasztalják, kevesebben pedig megcsinálják ezeket. Teljes biztonságot jelent. Ha hallgatok magamra, nem teszek rosszat! Ez mind szép és megnyugtató, de soha nem tudtam élvezni a hétköznapokat. Szakítok a stabil neveléssel és átírom azt. Most érzem, hogy felelősségteljesen belenyúlhatok ilyen dolgokba is. Most tudom megcsinálni. Nem esek többé esztelen túlzásokba, Mint mondjuk amikor felajánlja a "főbasszájba", hogy jó akkor beírjuk ezt a napot, és menj el még egy hét betegszabadságra. Erre én, á nem! Sőt! Segítséget is el fogok fogadni másoktól, mert vannak mellettem olyan emberek akikre rábíznám magam. Nem lehet mindent egyedül csinálni!
    Elindultam a legmagasabb csúcsra amit ismerek, és nem is érdekel már más, mert nekem így jó lesz. Ami a legjobb, hogy az út minden percét élvezem. Eddig. De nagyon rajta vagyok, hogy ilyen legyen végig:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kenpot.blog.hu/api/trackback/id/tr86354873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bree · http://jovbree.freeblog.hu 2008.02.26. 23:15:11

Talán azért könnyebb leírni a rosszat, mert attól meg kell valahogy szabadulnunk, ha a jót mondjuk ki, akkor meg félünk hogy elszáll, vagy a sok csalódástól mi sem merjük elhinni igazán. Persze, nem biztos hogy Nálad is ezért van így!
Hajrá hajrá mindenben! Ügyes vagy! :)
süti beállítások módosítása