Eszeveszett blogoldalam

Töréntek dolgok. Történnek dolgok . És ezekről mindig más jut az eszembe.

Friss topikok

  • nono: helló (2008.05.22. 15:37) Gladiátorképző
  • bree: Szija! Na, milyen lett a nyelvvizsga? Hallottam,h túl vagy már rajta. :) (2008.04.03. 14:38) Körvonalazódik
  • bree: Talán azért könnyebb leírni a rosszat, mert attól meg kell valahogy szabadulnunk, ha a jót mondju... (2008.02.26. 23:15) Mostanában
  • Sosi: Hűűű, pont ma volt hasonló élményem. Be akartam gyújtani a gáztűzhelyen az egyik rózsát h csinálja... (2008.02.22. 15:37) Olyan olvadtnak tűnnek a hajvégeid!
  • labiniko: Kedves Ken! A "függőség" oldaladra ma már írtam, de nem tudom megállni, hogy ide ne másoljak egy r... (2008.02.16. 22:39) Most már késő kétségekbe esni

Linkblog

HTML

Katarzis után...

2007.12.23. 11:26 | Ken | Szólj hozzá!

Túléltem a szétesés okozta traumát...
A karácsony ott robog a nyakamban, minduntalan sütögetem a karácsonyi menüt a családocskámnak. Tudom sokan nem, de szerintem igenis van mit szeretni a karácsonyban bármilyen helyzetbe is kerülünk.

Tegnap találkoztam Vele! Azt hittem miután végignézte egyik legnagyobb botlásomat, már szóba sem áll velem, de úgy látszik nem érdekli. Kezd a kis játékunk követhetetlenné válni.
Nem tudom már mit és, hogy hogyan tegyek, de még azt sem hogy mit szeretnék. Na jó azt azért tudom :-), de olyan nincs, és soha nem is lesz!
Hatalmas képmutatások után, már nem is néztem meg a nőket, nem voltam kíváncsi sem a testükre sem pedig a lelkükre. Nem akartam kitenni magam mint véres húst a mohó farkasok elé. Hát igen, ha nem mi, akkor ők! De tegnap mégis, egy pillanatra más szemmel néztem rá. Ábrándozó és vágyakozó szemmel. Gyönyörű volt. Hát igen, az én Múzsám! Bármit ki tud hozni belőlem. Még az elnyomott vágyaimat is felébresztette.

Valahányszor becsukom a szemem őt látom, ahogy leveszi a  pulcsiját. Alóla kikandikál hófehér válla, és törékeny karja, vastag szövésű szoknyáján át, meg csak a tomporának tökéletes formái látszanak. Oldalra fordul és kidomborodnak hamvas keblei, az enyhén feszülős pólóján át. Közben pedig mosolyog az édes kis ajkaival, pillantásástól pedig, még a legmogorvább ember is elolvadana.

A bejegyzés trackback címe:

https://kenpot.blog.hu/api/trackback/id/tr77273106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása