Eszeveszett blogoldalam

Töréntek dolgok. Történnek dolgok . És ezekről mindig más jut az eszembe.

Friss topikok

  • nono: helló (2008.05.22. 15:37) Gladiátorképző
  • bree: Szija! Na, milyen lett a nyelvvizsga? Hallottam,h túl vagy már rajta. :) (2008.04.03. 14:38) Körvonalazódik
  • bree: Talán azért könnyebb leírni a rosszat, mert attól meg kell valahogy szabadulnunk, ha a jót mondju... (2008.02.26. 23:15) Mostanában
  • Sosi: Hűűű, pont ma volt hasonló élményem. Be akartam gyújtani a gáztűzhelyen az egyik rózsát h csinálja... (2008.02.22. 15:37) Olyan olvadtnak tűnnek a hajvégeid!
  • labiniko: Kedves Ken! A "függőség" oldaladra ma már írtam, de nem tudom megállni, hogy ide ne másoljak egy r... (2008.02.16. 22:39) Most már késő kétségekbe esni

Linkblog

HTML

Hungaropannon extrém sport

2008.01.06. 20:36 | Ken | 3 komment

Napok óta csak ülök a szobámban. Esténként azért elmentem meginni egy sört. Mégis csak tél van, és ilyenkor a leghasznosabb az alkohol. Ma nem volt kedvem inni semmit, mert tegnap nagy ivászat volt, egy olyan társaságban ahol az emberek együtt nőttek fel, de így ilyen összetételben még sohasem ültek egy asztalnál.
    Szenvedek az unalomtól, és kipattan a szikra! Ha az autósok csúszkálnak a jégen, akkor a kerékpárosok is megtehetik! Felkészültem a legropsszabbakra! Előkotortam egy dobozból a görkoris könyök, térd, és csuklóvédőmet. A gondosan a fejemre tekert hosszú pamutsál a kapucni alatt szolgált sisaknak. Már régebben beszereztem egy vízhatlannadrágot, hátha szügség lesz rá. A kabát is vizhatlan. becsomagoltam magam egy vízhatlan, lélegző, ütésálló, zenét hallgató kerékpárossá. Igen ám, de a körülmények megváltoztak, mióta utoljára kint jártam az udvaron! Esett, és kásás jég borított mindent. Én bezzeg, a tükörjégre számítottam. Nem is baj! Így legalább nem estem el! A nyári aszfaltgumimmal nekiestem a 7 centis kásás jégnek az aszfalt közepén, amit még meghagytak csúszkálás céljára, a gondos négykerekű testvérei, derék bringámnak. A csuklóvédő túl szoros volt, és idő előtt vissza kellett fordulni, de bő egy kilómétert leszántottam!


A bejegyzés trackback címe:

https://kenpot.blog.hu/api/trackback/id/tr91287399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sosi 2008.01.07. 11:24:21

Eh én múltkor a nemlétező görkorcsolyámat húztam volna fel amikor a belvárosból a kint a francban lakó b.nőmhöz mentem és spúr voltam jegyet venni mert az egy cigi ára könyörgöm. :) Örülök, hogy valaki megvalósítja az ilyen mókás hirtelen jött ötleteket. Lehet én is előbányászom anyám rokkant bicaját, háha végre eltörik valamim tisztességesen először életemben. :D

Ken 2008.01.07. 11:28:30

A töréseket kerüld el! Azokon érdemes 8 éves kor alatt átesni! Utána már nagyon kellemetlen mire meggyógyul!!

Sosi 2008.01.07. 15:07:37

Nah ne! Pedig már teljesen belelovaltam magam!:)
Úgyse találom a pumpát, lelapult gumival lehet, hogy kicsit már túl extrém is, nem kell a jó dolgokat túlspirázni.
süti beállítások módosítása