Eszeveszett blogoldalam

Töréntek dolgok. Történnek dolgok . És ezekről mindig más jut az eszembe.

Friss topikok

  • nono: helló (2008.05.22. 15:37) Gladiátorképző
  • bree: Szija! Na, milyen lett a nyelvvizsga? Hallottam,h túl vagy már rajta. :) (2008.04.03. 14:38) Körvonalazódik
  • bree: Talán azért könnyebb leírni a rosszat, mert attól meg kell valahogy szabadulnunk, ha a jót mondju... (2008.02.26. 23:15) Mostanában
  • Sosi: Hűűű, pont ma volt hasonló élményem. Be akartam gyújtani a gáztűzhelyen az egyik rózsát h csinálja... (2008.02.22. 15:37) Olyan olvadtnak tűnnek a hajvégeid!
  • labiniko: Kedves Ken! A "függőség" oldaladra ma már írtam, de nem tudom megállni, hogy ide ne másoljak egy r... (2008.02.16. 22:39) Most már késő kétségekbe esni

Linkblog

HTML

Függőség

2008.01.03. 12:27 | Ken | 7 komment

    Függő vagyok! És természetesen meg is tudom magyarázni! A függőségem tart életben! Mi értelme élni ha csak foggal-körömmel ragaszkodunk az élethez, de igaziból sosem érezzük azt, hogy megérné! Persze nekem nincsen se feleségem, sem pedig gyerekem, mert utána már minden megváltozik! Sőt! Kijelentem, hogy könnyebb, ha az embernek családja van. Nem kell azon morfondíroznia,mit is kezdjen az életével. A feladat adott, csak jól kell csinálni. Szóval így magányosan, különböző dolgok rabja lettem. Sex Drog and Rock 'n Roll! Na jó azért nem ilyen egyszerű. Legtöbbször csak fekszek az ágyamban, és nem tudok mit csinálni, nincs olyan dolog ami örömet okozna. Nem jut eszembe semmi. Ez a kétségbeesett érzés kerget egyfolytába az öngyilkosság tervezgetésébe. Az egyetlen megoldás, ha ilyenkor az egészségem pusztítása mellett, mondjuk rágyújtok. De egy idő után az sem esik jó! Mindig mást kell kitalálnom, hogy lefoglaljam magam. Ez persze nem egyszerű dolog mert, maximalista vagyok! Mindent vagy semmit! :-) Már régen meg lehetne mindenem amire csak vágyom, ha képes lettem volna kompromisszumokat kötni. De hát akkor alul maradtam volna! Az meg nem fer! Egyébként is még rengeteg időm van alul maradni, és ki akarom választani azt a helyzetet amikor a legtöbbet ér a lemondás! Addig pedig várom a sültgalambot, és azt a kevés dolgomat megpróbálom jól csinálni.
     A másik véglet, amikor annyira sok már ez a világ, hogy muszáj valahogyan eltakarni a valóságot, nehogy többet ártson, mint amennyit használna. Fokozatosan szépen lassan adagolom magamnak, hogy legyen elég időm feldolgozni és használni! Egész jól megvagyok így, és még senki sem tudott jobbat kitalálni a számomra! És addig amíg, nem alapítok családot, ezt az életformát fogom élni, mert társ nélkül csak így lehet kibírni, és előre jutni! Ha pedig nekem a család nem adatik meg, akkor rövidebb lesz az életem! Puff neki! Akkorra már senkit sem fog érdekelni!

Love and Peace!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenpot.blog.hu/api/trackback/id/tr19283054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sosi 2008.01.03. 12:48:19

Tudom, nem ez lesz egyetlen élményem arról hogy valaki ugyanúgy érez mint én, de ez most jól esett, ki mondtad helyettem a szavakat, ettől még én is megkönnyebbültem...

Gyulus 2008.01.03. 15:57:13

Ne haragudj, nem kötözködés, de mindig szólok ilyenkor: a muszály az szigorúan muszáj a tudomány mai állása szerint.

labiniko 2008.01.03. 16:30:51

Elnézést, nem akarok beleavatkozni az életedbe (nagyon megértelek, mert én is éreztem hasonlóképpen) de attól ne várj csodát, hogy egyszer családod lesz. A család sem old meg semmit. Sőt, néha az ember ettől még mélyebbre is zuhanhat - de azért van kiút. És nem jár mellékhatással :))Amikor találkoztam Jézussal, átjárt az Ő békessége, és a depressziót és halálfélelmet mintha elfújták volna, van életcélom, és reménységem. Ennek már 15 éve. Ha ki akarsz jönni ebből az életérzésből, a www.mindenlehetseges.hu oldalon találsz útjelzőket...

Ken 2008.01.03. 18:04:21

Gyulus! Köszi az infót a tudomány jelenlegi állásáról :-)
Labiniko! Örülök, hogy neked segített, de én nem akarok mások vagy isten álltal megfogalmazott útjelzőket.
Nem a csodát, hanem a célt várom a családalapítástól, mivel a világot már úgysem tudom megváltani...

Baromméter 2008.01.04. 14:57:47

labiniko

Megkérdezhetem, mi lett ez az új életcél, amihez egy Jézussal történt találkozás kellett?

labiniko 2008.02.16. 22:29:40

Remélem, nem késő a válaszom, még olvassa az, aki a kérdést feltette. Nos, ha röviden és érthetően akarom bemutatni, kb. úgy érzem magam, mintha mondjuk Győr (menny - nagyon is létező hely!) helyett addig Szegednek (pokol - legalább annyira létezik) tartottam volna, a Jézussal való találkozás után észrevettem hogy rossz irányba haladok, és megfordultam. Azóta az iránytűm folyamatosan Szeged irányába vezet. Egyébként nem szégyellem: abban a rossz irányban rendszeresen lerobbantam, kátyúba kerültem, stb. Két házasság után már nem is reméltem, hogy képes leszek tartós kapcsolatban élni. De Jézus segített. Kértem, és megadta! Megtérésem után három évvel (miután előre megmondta) egy azóta is boldog házasságot kötöttem. TUDOM, hogy olyan korlátaim voltak, hogy Jézus nélkül ez nem sikerülhetett volna! Egyébként is, csak gondolj bele: két boldogtalan ember kapcsolatából hogyan születhetne jó házasság? De két boldog ember képes boldog házasságban élni!!! A mai ember a szeretet fogalmát már amúgy is lényegesen átértékelte: ego, önzés, önmegvalósítás, vágyak, stb. jellemzik. De a hús mögött egy utánozhatatlan, megismételhetetlen személyiség lakozik! A szeretet mindent meg tud változtatni - TUDOM. Engem is az változtatott meg - Jézus mindent feláldozó szeretete irányomban. Levett a lábamról - és azóta is, újra és újra elképeszt ez a szeretet, amivel körülvesz. És nem csak engem. Mindenkit, aki hozzá fordul. A web lapomon egyébként most épp Valentin-nap alkalmából még fent van néhány olyan írás, ami ezt jobban megvilágítja. De hidd el, nem költészet az, amiről beszélek. Nem is kitaláció, vagy lelki mankó. Ez valóság, ami belép az életedbe ha akarod, és jó irányba fordít. (Elnézést, hogy ennyit szövegeltem...)

Üdv. Labiniko

labiniko 2008.02.16. 22:31:19

Bocs, de most látom, hogy a városokba kissé belezavarodtam. De gondolom, értitek:))
labiniko
süti beállítások módosítása