Eszeveszett blogoldalam

Töréntek dolgok. Történnek dolgok . És ezekről mindig más jut az eszembe.

Friss topikok

  • nono: helló (2008.05.22. 15:37) Gladiátorképző
  • bree: Szija! Na, milyen lett a nyelvvizsga? Hallottam,h túl vagy már rajta. :) (2008.04.03. 14:38) Körvonalazódik
  • bree: Talán azért könnyebb leírni a rosszat, mert attól meg kell valahogy szabadulnunk, ha a jót mondju... (2008.02.26. 23:15) Mostanában
  • Sosi: Hűűű, pont ma volt hasonló élményem. Be akartam gyújtani a gáztűzhelyen az egyik rózsát h csinálja... (2008.02.22. 15:37) Olyan olvadtnak tűnnek a hajvégeid!
  • labiniko: Kedves Ken! A "függőség" oldaladra ma már írtam, de nem tudom megállni, hogy ide ne másoljak egy r... (2008.02.16. 22:39) Most már késő kétségekbe esni

Linkblog

HTML

Születésnapom van

2008.01.07. 10:10 | Ken | 2 komment

    Hát igen... Ezen a napon születtem. Eltelt még egy év az életemből. Nem ünneplek szilvesztert, de a szülinapomat idén megünnepelem. Ünneplem az életet, és ünneplem azokat akik elviselhetőbbé tették számomra az itt tartózkodást. Köszönöm nekik, és az egészségükre is fogok inni! Erről jut eszembe! A minap, életemben előszőr ittam a hugommal a saját baráti társaságomban. Nem volt vészes. Megöregedtünk, már csak jókat nevetünk a gyerekkorunkon, pedig néha inkább sírnék. Biztos nem vagyok azzal egyedül, hogy egyszerűen 9-10 éves koromig csak lebegtem a földön, mint egy elszabadult lufi. Aztán kidurrant, és le kellett szállnom a rideg valóságba. Ezt persze nem csak a szüleim, hanem a testvéreim is fura szemmel nézték. Mondjuk az összes balhét én vittem el, így idilli életük volt a lányoknak. Én meg ezzel fizetem vissza a sok évi lebegésem. Az idő telik, és lassan jön a pánik! Mennyi mindent meg szeretnék még csinálni, és egyre kevesebb az idő, a lista meg csak bővül! Sajnos a felére sem lesz elég időm, de a kissebb dolgokat biztosan elintézem. Hát már az embernek saját magával is kompromisszumot kell kötnie! Pfúj! Nem baj!
    Ma emlékezem, hogy legyen mit felejtenem!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenpot.blog.hu/api/trackback/id/tr82287867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jovbree · http://jovbree.freeblog.hu 2008.01.07. 20:34:28

Nagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyon boldog születésnapot!!!! : *
süti beállítások módosítása