Eszeveszett blogoldalam

Töréntek dolgok. Történnek dolgok . És ezekről mindig más jut az eszembe.

Friss topikok

  • nono: helló (2008.05.22. 15:37) Gladiátorképző
  • bree: Szija! Na, milyen lett a nyelvvizsga? Hallottam,h túl vagy már rajta. :) (2008.04.03. 14:38) Körvonalazódik
  • bree: Talán azért könnyebb leírni a rosszat, mert attól meg kell valahogy szabadulnunk, ha a jót mondju... (2008.02.26. 23:15) Mostanában
  • Sosi: Hűűű, pont ma volt hasonló élményem. Be akartam gyújtani a gáztűzhelyen az egyik rózsát h csinálja... (2008.02.22. 15:37) Olyan olvadtnak tűnnek a hajvégeid!
  • labiniko: Kedves Ken! A "függőség" oldaladra ma már írtam, de nem tudom megállni, hogy ide ne másoljak egy r... (2008.02.16. 22:39) Most már késő kétségekbe esni

Linkblog

HTML

Büdös nagy semmi

2007.12.22. 12:01 | Ken | 4 komment

Állok a ruhatárnál, még irónikus megjegyzést is teszek egy sorban álló bátortalan fiatalnak, aki egyszerűen nem akart sorra kerülni. Odalépek a kis asztalhoz és nyújtom az apró  narancssárga papírfecnit, amit össze-vissza firkáltak már előtte, mert többször kivettem a kabátom. Szóval ott állok és elkezd minden elsötétedni, de úgy hogy azon a pontotn amikor már nem kontrolálod a tested, és látni sem látsz semmit. megáll a folyamat és a rosszullét mint valami hullám nem söpör át rajtad, hanem rámragadt, és még annyit tudtam csak mondani, hogy kérem a kabátom. A látásom elment és, hogy ne essek el nekitámaszkodtam az asztalnak, mikor is a sötétségből egy örvénylő arc rajzolódott ki, és azt mondta, hogy hajoljak le az asztalról. NA ilyenkor kell minden erejét összeszedni az embernek és felegyenesedni nyomni egy tiszteletkört a teremben mint valami jégtáncos aki kihasználja az összes szabad helyet. Kifelémenet már többen is tuszkoltak kifelé. De ami a legrosszabb, hogy szegény Legkedvesebbemnek is végig kellett néznie. Kijött velem a mínusz 300 ezer fokba pólóba, és addig nem hagyott ott amíg én is fel nem vettem a kabátom, ami a világon a legnehezebb dolog volt egyébként. Remélem legalább ő kiheveri a sokkot, mert hogy én nem az biztos!


Ráadásul tegnap már 3 órakkor elmentem haveromhoz és elkezdtünk sörözni. Mi mást csináljon az ember munka után mint, hogy leigya magát. :-) Nem is ez a lényeg, hanem hogy az egyik kocsmába menet találkoztunk egy fura gülü szemű figurával. Mivel haverom lelépett társasozni így a fura szerzettel jártam a kocsmákat tovább. Közölte velem, hogy ő már meghalt és neki mindegy minden. Érdekes lélektani társalgásokba bonyolódtunk, de semmilyen épkézláb végkövetkeztetés nem maradt a végére. Egyszerűen csak nagy szavakkal, nagy dolgokról járt a szánk, segg részegen. Valamiért végig provokálni akart a verekedésre. Nem tudom miért lett volna az neki jó, de aztán az utcán duhajkodtunk egy kicsit aztán üvöltözött egy sort, és lenyugodott. Lehet, hogy miatta lettem rosszul. Na jó ezt azért nem. A saját bajomról csak én tehetek. Kérem az eget ez ne ismétlődhessen meg mégegyszer! Mondjuk többé nem is megyek arra a helyre! Kinőttemm már! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kenpot.blog.hu/api/trackback/id/tr79272247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jovbree · http://jovbree.freeblog.hu 2007.12.24. 22:14:13

Ahogy én látom ezt az egészet: Nevetgélünk, elvagyunk, beszélgetünk, utána Te lelépsz "valahova". Aztán kereslek és amikor nagy nehezen megtalállak, látom, hogy rosszul érzed magad, haza is indulsz, mert elég volt. Aztán beszélgetünk a ruhatárban, és ott hagylak, aztán egyszer csak meglátom, hogy nem vagy képben és a szívbaj jön rám. A ruhatáros lány próbál kivinni, és amikor látja, hogy én szeretnélek felöltöztetni, akkor elmegy szólni a kidobónak. Próbállak kivinni, de csak a pólódnál tudlak fogni a válladnál és mész neki az embereknek. Nem adlak át a kidobónak, mert nem akarom, hogy megalázó legyen véletlenül sem, és a lépcsőn félek, hogy elesel, de nem, csak kapok egy poénos megjegyzést, és egyszerre aggódom és utállak, amiért ezt csináltad! Aztán látom a kutya szemeidet, hogy azt kívánod, hogy hagyjalak már magadra, de szigorúnak kell lenni, és felvetetem a kabátod. Ráveszel, hogy bemenjek és lelkiismeret-furdalásom van, hogy otthagytalak. Aztán visszamegyek hozzád, de eltűntél. Szóval haragszom és aggódom! Tarts mértéket akkor is, ha nem dolgozol!!!!

Ken 2007.12.24. 22:59:01

Na ezt jól megkaptam. De igazad van! Sajnálom, hogy kínos helyzetbe hoztalak, de a megjegyzéssel ne is foglalkozz! Ici-picire összemegyek és jó leszek! :-)

jovbree · http://jovbree.freeblog.hu 2007.12.25. 00:04:07

A megjegyzés nem érdekel! :-) Inkább az egészséged! De mindegy, többet nem papolok! Elég nagy vagy már, persze ha muszáj, és úgy érzem rossz irányba mész, azért majd kinyitom a számat! :P
süti beállítások módosítása