Eszeveszett blogoldalam

Töréntek dolgok. Történnek dolgok . És ezekről mindig más jut az eszembe.

Friss topikok

  • nono: helló (2008.05.22. 15:37) Gladiátorképző
  • bree: Szija! Na, milyen lett a nyelvvizsga? Hallottam,h túl vagy már rajta. :) (2008.04.03. 14:38) Körvonalazódik
  • bree: Talán azért könnyebb leírni a rosszat, mert attól meg kell valahogy szabadulnunk, ha a jót mondju... (2008.02.26. 23:15) Mostanában
  • Sosi: Hűűű, pont ma volt hasonló élményem. Be akartam gyújtani a gáztűzhelyen az egyik rózsát h csinálja... (2008.02.22. 15:37) Olyan olvadtnak tűnnek a hajvégeid!
  • labiniko: Kedves Ken! A "függőség" oldaladra ma már írtam, de nem tudom megállni, hogy ide ne másoljak egy r... (2008.02.16. 22:39) Most már késő kétségekbe esni

Linkblog

HTML

Körvonalazódik

2008.03.30. 21:01 | Ken | 1 komment

Kezdem látni hogyan is működik majd az életem. Egy teljes év eltelt már, és túl vagyok a karácsonyon és a húsvéton is. Túl vagyok rajta, de ha nem tudnám, hogy húsvét volt, észre sem vettem volna. Tényleg nem láttam se tojást, sem pedig öltönyben sétálgató kissrácokat, akik már alig bírják cipelni a sok csokit amit összelocsolkodtak. Nem voltam ott az óvodáskori cimborák anyukájánál, hogy nosztalgiázzunk és jól berugjunk. Nem rontottam el a gyomromat és nem lett kölniszagú a kezem. De jó ez így! Előre kell nézni és soha el nem felejteni a szép emlékeket!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenpot.blog.hu/api/trackback/id/tr65403696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bree · http://jovbree.freeblog.hu 2008.04.03. 14:38:55

Szija!

Na, milyen lett a nyelvvizsga? Hallottam,h túl vagy már rajta. :)
süti beállítások módosítása