Eszeveszett blogoldalam

Töréntek dolgok. Történnek dolgok . És ezekről mindig más jut az eszembe.

Friss topikok

  • nono: helló (2008.05.22. 15:37) Gladiátorképző
  • bree: Szija! Na, milyen lett a nyelvvizsga? Hallottam,h túl vagy már rajta. :) (2008.04.03. 14:38) Körvonalazódik
  • bree: Talán azért könnyebb leírni a rosszat, mert attól meg kell valahogy szabadulnunk, ha a jót mondju... (2008.02.26. 23:15) Mostanában
  • Sosi: Hűűű, pont ma volt hasonló élményem. Be akartam gyújtani a gáztűzhelyen az egyik rózsát h csinálja... (2008.02.22. 15:37) Olyan olvadtnak tűnnek a hajvégeid!
  • labiniko: Kedves Ken! A "függőség" oldaladra ma már írtam, de nem tudom megállni, hogy ide ne másoljak egy r... (2008.02.16. 22:39) Most már késő kétségekbe esni

Linkblog

HTML

Maradok!

2008.01.04. 09:17 | Ken | Szólj hozzá!

     Az utóbbi napokban kicsit több figyelmet kapott a blogom, mint amire eredetileg terveztem. Jellemző, hogy mások őszinte valóságán csámcsognak a legtöbben. Ez van. Szeretném leszögezni, hogy minden igaz amit írok, de remélem érzékelhető, hogy többféleképpen lehet értelmezni írásaim. Megadom a szabadságot annak, aki veszi a fáradtságot, és kibogozza a betűk halmazát. Soha nem tudsz megismerni! Ez az egész csak egy titkos szelet, amit ha elmondanék valakinek, nem biztos, hogy megértené. Az írott szöveg többetmondóbb minden szónál. Na ezért kezdtem el leírni ami eszembe jut. A kommenteket nagyon szeretm! Ha tudtok szóljatok hozzá! Akár ki is javíthattok!
    Egyébként csúcsformában vagyok. Jól kezdődött az új év. Igaz a szilvesztert nem ünnepeltem, mert dolgoztam előtte meg utána is. Ráadásul nagy odafigyelést igénylő munkafázis várt rám január elsején. Féltem visszaemlékezni 2007-re, de megtettem, és megállapítom, ilyen tartalmas és súlyos döntésekkel teli évem régen volt. Helyes! "Mennyen csak az a szakadt szekér!" Izgatottan várom az elkövetkező évet és biztos vagyok benne, hogy nem lesz semmi! ;-)
    Azt kívánom nektek, ti is bízzatok a jövőben, vagy ha mást nem, akkor magatokban!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenpot.blog.hu/api/trackback/id/tr51284141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása